poniedziałek, 8 marca 2010

Takie tam...


Twe dłonie
dotknęły moich
i świat
stanął w miejscu

Twe usta
dotknęły moich
i ziemia zadrżała

Co się stanie
gdy Twoja dusza
dotknie mojej duszy?

Ciągle Cię szukam
w każdej mijanej twarzy
szukam
Twoich mrocznych oczu
Twoich mocnych dłoni
krzywego uśmiechu

Ciągle Cię szukam
wciąż wypatruję

Gdzie jesteś, miły?

Czyżby naprawdę
tylko w moich snach?
Wiem
że za chwilę
mnie dotkniesz
Wiem
że wtedy
mój rozum zaśnie
a ciało stopi się
pod twymi palcami

Nie wiem
tylko jednego -
ile razy jeszcze
zdołam to przeżyć?

30 komentarzy:

  1. Rózie przepiękne :) całus ode mnie z okazji tak wspaniałego święta kobiet :*

    OdpowiedzUsuń
  2. oooo jak pięknie:) już bukieta dostałaś:))))) Buźki z okazji Dnia Kobiet:***

    OdpowiedzUsuń
  3. Buziaki na Dzień Kobiet... :***

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję :*
    ...niestety jest gorzej, dzisiaj idę do lekarza po zmianę leku...

    OdpowiedzUsuń
  5. Kochana wszystkiego najpiekniejszego z okazji Dnia Kobiet :****** jaki brzydki śwait byłby gdyby nas nie było :)))))

    OdpowiedzUsuń
  6. piekny bukiet:)))) buziaki :***

    OdpowiedzUsuń
  7. mmmrrrrr ... poetycko ... ślinie (chyba wszystkie dzisiaj Was obśliniam!)

    OdpowiedzUsuń
  8. jaki słodki wpis :)
    wszystkiego najlepszego :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ooo,jak miło!
    Buziaczki świąteczne:*

    OdpowiedzUsuń
  10. jak twórczo :))
    piękne kwiaty :)

    OdpowiedzUsuń
  11. był Janko Muzykant czas na Janka Podróżnika :) w sumie on już tyle km przejechał i tyle zwiedzil miejsc i miast że moze jakis Tony Halik wyorśnie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. śliczne róże, dostałaś od męża?
    wszystkiego cudownego z okazji naszego święta :*

    OdpowiedzUsuń
  13. Jaki piękny wiersz, ach... Wszystkiego dobrego w dniu naszego święta :**

    OdpowiedzUsuń
  14. a, i zapomniałam dodać, że piękne kwiaty, uwielbiam róże :)

    OdpowiedzUsuń
  15. dziękuję Ci bardzo ;*** rozumiem, że treść wpisu jest Twojego dzieła? :>

    OdpowiedzUsuń
  16. jeśli o mnie chodzi, to ja poproszę częściej takie "wierszydełka" :) Piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Rety jak się poetycko zrobiło:) Miłego świętowania!

    OdpowiedzUsuń
  18. śliczne różyczki :) ja dostałam czekoladę

    OdpowiedzUsuń
  19. Dzięki kochana, całujemy gorąco ;)***

    OdpowiedzUsuń
  20. Porządek, bo mam świra na punkcie porządku w książkach ;) To czarne w kwiatki to pudełko na płyty, dostałam kiedyś od P. :)

    OdpowiedzUsuń
  21. nie ma za co :) wstawiaj tu swoje, hm, prace (?) częściej, przyjemnie się je czyta :)

    OdpowiedzUsuń
  22. a od kogóżby innego :)
    nie Holendrzy nie obchodzą tego świeta ale Remon złożył nam dzisiaj życzenia :)
    miłego wieczoru

    OdpowiedzUsuń
  23. ogólnie to kiepsko to niestety wygląda. dzwonił ostatni raz jakiś miesiąc temu. Mieliśmy się zgadać co do pobytu w PL bo istniała taka możliwość że będziemy w tym samym czasie ale póki co tel milczy. Może jutro sama napiszę...
    Ale tak szczerze mówiąc tyle się tutaj dzieje że zbytnio o nim nie myślę a to chyba zły znak.....

    OdpowiedzUsuń
  24. owszem - dotarło i nawet w całości ale żeby te zapachy były powalające to nie powiem

    OdpowiedzUsuń
  25. Nooo ...jakie śliczne :> ja dostałam od taty bukiet tulipanów :D

    OdpowiedzUsuń